24 June 2010

Alles is goed...

Wij waren maandag en dinsdag in Paramaribo en hadden de gelegenheid om de familie Kromopawiro bezoeken. Ze zijn echt geweldig. Ze waren zo blij om me te zien. De Elders hadden hun niet verteld dat ik zou komen. Toen we daar annkwamen en ze ons zagen, begonnen ze gelijk eten te koken. Ze zeiden allemaal dat ik was afgevallen :D.
Lekker Eten
Ik vind het zo geweldig dat ik een goede band met zo veel mensen mag hebben, die ik hier op zending heb mogen helpen.

The Joy of the Gospel
Ik ben al begonnen om een paar dingen te sorteren en alles in een koffer te leggen. Ik zal niet veel hebben om mee te nemen. Er zijn niet veel dingen die wij kunnen mee nemen. Ze raden ons ook af om veel te kopen en naar huis te brengen omdat je dan ook door de douane moet. Elder Koenen had echt veel en heeft veel in een doos naar huis moeten sturen of achter moeten laten en dat wil ik dus niet.

Alles is goed en ik zal mijn best blijven doen om nog zo veel mogelijk mensen aan te spreken. Ik heb zo veel wonderen gezien en ben dankbaar voor de vele zegeningen die ik heb ontvangen. Bedankt voor alles wat jullie voor mij doen.

Love, Jeff


No comments: