12 June 2010

Ik vertrouw er op....

Deze week was echt geweldig. Het Districtpresidiums was zaterdag en zondag in Nickerie om een nieuwe gemeentepresident te roepen. We hebben nu een broeder als gemeentepresident die pas 4 maanden geleden is gedoopt. Hij is geweldig. Hij doet z'n best en wil echt veranderingen in de gemeente zien.

Wij hebben samen met hem en het Districtspresidium gebeden en gevast. Als resultaat hadden wij 36 mensen in de kerk. Elder Freeman en ik hadden 5 onderzoekers in de kerk. De geest was zo geweldig sterk en ik weet zeker dat de leden en onderzoekers dit konden voelen. Ik ben zo dankbaar dat er een Hemelse Vader is die gebeden hoort en wonderen laat gebeuren.

Om deze broeder te helpen werden twee raadgevers gekozen. Elder Manwill als 1e raadgever en ik als 2e raadgever. Wij moeten er gewoon voor zorgen dat alles goed gaat en hem een beetje trainen. Wij zullen woensdag een Gemeentepresidiumsvergadering hebben. Ik ben echt dankbaar voor de gelegenheid, die ik mag hebben om hier in Nickerie te dienen. Het is echt heel anders dan de stad maar het is hier toch wel leuk.


Ik werd ook weer gevraagd om in deze laatste paar weken pianoles te geven omdat hier niemand is die piano kan spelen. Ik hoop dat het zal lukken omdat ik niet echt mensen in de gemeente zie die verstand hebben van muziek. Ik zal gewoon m'n best doen en hopen en bidden dat ik iemand zal vinden die het snel zal leren.

Ik zou heel graag in Dordrecht willen spreken. Het lijkt me wel leuk om ook in Nederland een toespraak te geven.

Ik weet dat dit het werk van de Heer is. Ik heb gezien dat Hij dit werk leidt en dat Hij ervoor zorgt dat wij succesvol zijn als wij zijn geboden onderhouden. Hij houdt van al zijn kinderen. Die liefde heb ik kunnen voelen voor de mensen die ik heb kunnen onderwijzen. Ik heb geweldige wonderen mogen zien en weet dat jullie die wonderen ook kunnen zien in dienst van de Heer. Ik ben dankbaar voor de gelegenheid die ik nu heb, om hem hier in Nickerie te dienen. Ik vertrouw erop dat wij nog veel succes zullen hebben. Als alles goed gaat, zullen wij komende zaterdag een doopdienst hebben.

Ik hou van jullie en ben dankbaar voor alle gebeden die jullie voor mij spreken. Ik bid dat onze hemelse Vader jullie zal zegenen en leiden.

Jeff

No comments: